Tehisintellekti (AI) rakendamine igas äriprotsessi osas võimaldab ettevõtetel:

  • parandada operatsioonide kiirust,
  • täiendada iga operatsiooni inforikkust ning seeläbi
  • tõsta toodete ja teenuste kvaliteeti.

Kuna IT ressursside lisamine ja peatamine nõudluse kõikumise tulemusena on lihtsam kui töötajate lisamine ja koondamine, parandab tehisintellekti kasutamine ettevõtte sesoonset paindlikkust.

Kuigi sageli räägitakse, et AI võtab kõigil töö ära, siis praegu tundub trend vastupidine: AI kasutamine parandab iga töökoha tootlikkust ja on põhjus maksta inimesele kõrgemat palka. Kui tänu AI agendile suudab müügimees ära teenindada rohkem kliente kiiremini, siis paljude ettevõtete tulemustasupõhimõtete järgi peaks müüja palk kasvama.

Kuidas Marko AI agendist kasu saab?

Töövahendid, millega müügimees Marko oma päeva alustab, on potentsiaalsete klientide nimekiri ning postkastis ootavad päringud.

Klientide potentsiaali hindamine. Selleks, et klientidega ühendust võtta, peab Marko seadma kliendid järjekorda, et alustada kõige kõrgema potentsiaaliga klientidest. Kui kulutada aeg madala potentsiaaliga klientidele, võib Marko preemiast näha ainult und.

Müügimehed tunnevad sageli, et kulutavad liiga palju aega külmadele kõnedele, mis viivad harva müügini. Kui turundus keskendub turutrendidele ja potentsiaalsete klientide prioritiseerimisele, paraneb iga kliendikontakti kvaliteet, Marko on oma müükides edukam ning ettevõte tervikuna kasumlikum.

AI abil on võimalik kliendiandmete analüüs automatiseerida, et potentsiaali hindamine oleks automaatne ja turu trendidest lähtuv.

Vastuste jaoks info kogumine. Päringutele vastamiseks peab Marko kliendi päringut analüüsima, otsima ettevõtte tootevalikust kõige sobivama vaste ja kirjeldama, kuidas leitud vaste sobib kliendi päringu konteksti.

AI agent suudab hetkega kliendipäringu jagada osadeks, et ükski kliendi kirjeldatud vajadus ei jääks tähelepanuta. Seejärel otsib agent igale kliendi soovile parima vaste ettevõtte toodete ja teenuste portfellist. Leitud vastate alusel paneb AI agent kokku terviklikku vastuse.

AI automaatika muudab müügi kiiremaks ja lihtsamakas

Sarnaselt inimesele, ei pruugi AI agent leida kliendi jaoks kõige sobivamat lahendust. Info kokku kogumise ja mustandi koostamise asemel saab Marko keskenduda pakkumise valideerimisele, lisatoodete välja mõtlemisele ning kliendiga suhtlemisele. AI agent võib olla võiduks vajalik kiirendus olukordades, kus võitjaks osutub kõige kiirem vastaja.

Kokkuvõte

AI agentidest on saanud B2B ettevõtete jaoks hindamatud tööriistad, mis parandavad efektiivsust ja tõstavad konkurentsivõimet. Müügitiimid suudavad oma tootevaliku kordades kiiremini läbi kammida ning klientide päringutele kiiremini vastata.



Liitu Mentosteeri uudiskirjaga

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Name