AI rakendamine äris

Tehisintellekti rakendamine äris on muutunud oluliseks innovatsiooni ja efektiivsuse allikaks. Alates müügist ja klienditeenindusest kuni tootmise ja kvaliteedijuhtimiseni.

AI tehnoloogiaga automatiseeritakse keerulisi protsesse, parandatakse andmete analüüsi ning otsing annab kiireid ja täpseid vastuseid. Kliendipäringute klassifitseerimisel ja vastamisel, individuaalsete müügipakkumiste loomisel ning rist- ja lisamüügi pakkumiste koostamisel parandab AI teeninduse kvaliteeti ja tõhusust.

Finantsvaldkonnas aitavad keelemudelid paindliku aruandluse loomisel, lepingute riskide hindamisel ja andmete automaatsel täitmisel, muutes protsessid sujuvamaks ja vähendades inimlike vigade riski. AI tehnoloogiatega saavad ettevõtetted pakkuda paremat teenindust, tagada regulatiivset vastavust ja suurendada operatiivset tõhusust – võtmetegurid äri optimeerimisel ja konkurentsivõime suurendamisel.

Tõhusam müük

AI aitab kliendist nõuetest paremini aru saada, koostada kiiremini vastuse ja leida valikust parima lahenduse.

Kliendipäringu klassifitseerimine AI tuvastab ja kategoriseerib hetkega kliendipäringu sisu, olgu see seotud tehnilise probleemi, tagasiside, müügi või muu teemaga. Seeläbi väheneb käsitsi töötlemise vajadus ning päringute haldamine on kiirem ja tõhusam.

Kiire vastus kliendi päringule. AI suudab reaalajas vastata kohe ja täpselt korduma kippuvatele küsimustele ja lihtsamatele päringutele. Paraneb klienditeeninduse kiirus ja kliendirahulolu. Töötajad saavad keskenduda keerukamate küsimuste lahendamisele.

Müügipakkumiste loomine. AI analüüsib klientide varasemat ostukäitumist ning loob personaalsele eelistusele, vajadusele ja huvile vastavaid müügipakkumisi, mis suurendavad müügivõimalusi ja kliendirahulolu.

Kliendi kirjeldusele vastava toote valimine. Suured keelemudelid oskavad töödelda ja analüüsida kliendi esitatud kirjeldusi ning tuvastada neile kõige paremini vastavad tooted, andes täpseid ja isikupärastatud soovitusi, mis lihtsustab ostuprotsessi ja parandab kliendikogemust.

Rist- ja lisamüügi pakkumised. AI suudab tuvastada toodete ja teenuste vahelised seosed ning luua sobivaid rist- ja lisamüügi pakkumisi. Pakkudes klientidele sobivaid tooteid, suureneb müügitulu ja kliendirahulolu.

Vaata, kuidas AI teenused saavad veel müüki paremaks muuta…

Võta ühendust …
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Eesnimi ja perenimi

Kiirem teenindus

Tehisintellekt aitab teenindused klientide päringuid klassifitseerida teha veadiagnostikat ja koostada ülesandeid.

Vea klassifitseerimine. AI suudab mõista veakirjeldust tuvastamaks veakategooriad ja probleemi prioriteedid. Klassifitseerimine aitab kiiremini valida õige lahendaja ja lahenduskäigu.

Vea diagnostika. AI suudab sooritada esmase diagnostika, analüüsides veakirjeldusi ja otsides mustreid ning sarnaseid varasemaid juhtumeid. Pakkudes spetsialistile võimalikke lahendusi või suunates vea õigele spetsialistile on vea lahendamine kiirem ja kvaliteetsem.

Ülesannete koostamine. Keelemudelid saavad analüüsida päringu või veakirjelduse sisu, et välja tuua konkreetsed vead. Selle alusel suudab AI koostada konkreetsed ja selged ülesanded, mida saab määrata tiimi liikmetele. Selliselt ei jää ükski viga kahe silma vahele ning sammud vea kõrvaldamiseks on täpselt ja selgelt määratletud.

Päringu tõlkimine. AI suudab automaatselt tõlkida kliendipäringud ja veakirjeldused, võimaldades rahvusvahelistel tiimidel tõhusalt ühise eesmärgi nimel liikuda. Ettevõtted saavad paindlikumalt jagada ressursse erinevate piirkondade ja klientide lõikes.

Võta ühendust …
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Eesnimi ja perenimi

Targem tootmine

Tark tootmise kasutab tehisintellekti AI-d kiireks koosteks ja eristuvaks tootmiseks

Abiinfo esitamine. AI suudab kiiresti analüüsida veateateid ja otsida neile vastavaid lahendusi teadmiste baasist, tehnilisest dokumentatsioonist või varasematest juhtumitest. See kiirendab vea lahendamist ja vähendab tõrgete esinemise tõenäosust, sest vead saavad õigesti lahendatud esimese korraga.

Kasutusjuhendites otsimine. Semantilised mudelid suudavad vastata töötajate küsimustele kasutusjuhendite ja tehniliste dokumentide kohta, esitades selgeid ja täpseid vastuseid keerulistele tehnilistele küsimustele. Paraneb töötajate efektiivsust ja väheneb vigade tekkimise risk.

Tootmisplaani koostamine. AI suudab analüüsida varude taset, nõudlus-prognoose ja tootmisvõimsust, et aidata koostada optimaalseid tootmisplaane. Tulemuseks on parem ressursikasutus, sujuvad tootmisprotsessid ja tähtaegsed tarned.

Võta ühendust …
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Eesnimi ja perenimi

Turundus

Liidide klassifitseerimine. AI suudab analüüsida ja klassifitseerida liide (potentsiaalseid kliente) nende käitumise, demograafilise teabe ja huvide põhjal. See aitab turundusel tuvastada kõige väärtuslikumad liidid ja suunata ressursid nendega tegelemisele.

Tagasiside osadeks jagamine. AI suudab analüüsida klienditagasisidet ja jaotada selle piiritletud osadeks, nagu toote kvaliteet, kasutajakogemus, hinnakujundus ja klienditeenindus. See annab turundusmeeskonnale selgema ülevaate, millised valdkonnad vajavad parandamist ja millised on äri tugevused.

Tagasiside kategoriseerimine. Semantilised mudelid saavad tagasisidet automaatselt kategoriseerida erinevate teemade ja emotsioonide alusel, aidates kiirelt mõista trende ja probleeme. Kiireid ja sihipäraseid parandused aitavad ettevõte joondada strateegiliste otsustega.

Tootekirjelduste loomine. AI keelemudel suudab aluskirjelduse baasil luua rikkalikke ja kaasahaaravaid tootekirjeldusi, mis on turunduskanalile optimeeritud. See säästab spetsialisti aega ja tagab järjepideva sisu loomise, mis võib suurendada müüki ja brändi tuntust.

Võta ühendust …
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Eesnimi ja perenimi

Personalitöö

Kandidaatide eelsõelumine. AI suudab analüüsida ja hinnata suurtes kogustes kandidaaditaotlusi, CV-sid ja kaaskirju, et leida kõige sobivamad kandidaadid. See kiirendab värbamisprotsessi, vähendab inimlike vigade tõenäosust ja võimaldab personaliosakonnal keskenduda intervjuudele ning talentide leidmisele.

Siseprotsesside info. Tehisintellekt saab töötajaid aidata kiire ja täpse juurdepääsuga siseprotsesside teabele. AI-põhised chatbotid ja virtuaalsed assistendid suudavad vastata korduma kippuvatele küsimustele, juhendada töötajaid protseduuride järgimisel ja pakkuda samm-sammult juhiseid, mis vähendab töötajate koormust ja võimaldab saada õige tulemuse esimese katsega.

QnA erinevates keeltes. Tehisintellekti abil saab luua ja hallata mitmekeelseid QnA süsteeme, mis võimaldavad töötajatel esitada ja saada vastuseid oma küsimustele emakeeles. See aitab suurtel ettevõtetel pakkuda võrdselt head tuge kõikidele töötajatele, sõltumata nende keeleoskusest, ning soodustab paremat suhtlust ja mõistmist rahvusvahelises keskkonnas.

Töötajate arendamine. AI-ga saab luua personaliseeritud koolitusprogramme ja pakkuda töötajatele reaalajas õpivahendeid ja juhendeid. AI saab analüüsida töötajate oskuste taset ja arenguvajadusi, luua kohandatud õpikavasid ja soovitusi, mis toetavad töötajate pidevat arengut ja oskuste täiendamist, suurendades seeläbi töötajate pädevust ja sooritust.

Võta ühendust …
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Eesnimi ja perenimi

Finants

Finantsjuht selgitab audiitorile arvestuse põhimõtteid vastavuse tagamine tehisintellekt aitab riske juhtida ja täita metainfot

Paindlik aruandlus. Keelemudelid saavad pakkuda koheseid ja täpseid vastuseid finantsküsimustele, analüüsides olemasolevaid andmeid ja pakkudes selgeid seletusi ja juhiseid. Töötajatel kulub vähem aega teabe otsimisele ja võimaldab keskenduda keerukamatele, unikaalsematele ülesannetele.

Vastavuse tagamine. AI analüüsib automaatselt lepinguid ja teisi juriidilisi dokumente, tuvastades potentsiaalsed riskid ja nõuetele vastavuse. See vähendab juriidilisi riske, tagab parema regulatiivsetele nõuetele vastavuse ning parandab riskijuhtimist.

Info automaatne täitmine. Keelemudelid saavad automaatselt täita ja korrastada lepingute, juhendite ja teiste dokumentide meta-andmeid lisades vajalikke tunnuseid ja klassifikatsioone. See lihtsustab andmete haldamist ja dokumendid on ühtselt struktureeritud ja kergesti leitavad.

Paberdokumentide digiteerimine. AI suudab töödelda paberdokumente, kasutades OCR-tehnoloogiat (Optical Character Recognition) ja teisendada need digitaalseks tekstiks. Kiire ja täpne paberdokumentide digiteerimine ja integreerimine andmebaasidega parandab juurdepääsu ja andmete haldust.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Eesnimi ja perenimi