Hiljuti sattusin statistikale, mis näitas, et 52% inimestest kasutab salaja tehisintellekti oluliste tööülesannete täitmiseks. See tuletas mulle meelde sarnast olukorda kümme aastat tagasi, kui töötajad kasutasid salaja pilveteenuseid, sest ettevõtted kõhklesid kaasaegsete lahenduste, nagu Office 365, kasutuselevõtul. See on korduv muster! Kuulasin ka Brené Browni intervjuud, kus intervjueeritavateks olid Paul Leonardi ja Tsedal Neeley, Harvardi Business Schooli professor.…
Aastaaruande esitamise aeg on käes ja paljud ettevõtted otsivad tõhusaid viise, kuidas analüüsida enda ja oma partnerite majandustegevuse tulemusi. Nii ISO standard kui CSRD direktiiv nõuaavad teie tarneahelas olevate ettevõtete analüüsimist. Kuidas aga saada kiiresti tarneahelas olevate ettevõtete kohta nii üldnäitaid, finants-suhtarvud kui ESG info? ChatGPT võib selles oluliselt abiks olla. Vaata järgnevast videost lähemalt,…
Arutelud tehisintellekti ümber muutuvad üha emotsionaalsemaks ja mõned inimesed soovitavad kõik tehisintellektiuuringud keelata, sest tehisintellekt asendab kõik töökohad. Selle toetuseks on veenvaid argumente. Tootlikkus Tehisintellekt töötleb ja analüüsib andmeid kiiremini kui inimesed, suurendades tootlikkust sellistes ülesannetes nagu andmeanalüüs, juriidiliste dokumentide läbivaatamine ja tehniliste probleemide lahendamine. Tõhusus Tehisintellektisüsteemid saavad töötada pidevalt, ilma pausideta, haiguspuhkuse või -hüvitiseta, vähendades töötajatega…
Harva juhtub, et lahendus, mida klient otsib, vastab 100% ettevõtte poolt pakutavale. Iga kliendi päringu saab läbi lasta töövoo-mootorist, kus AI annab oma esmase sisendi kliendiootusele, hindab ära millised äri tooted või lahendused võiksid kliendile kõige paremini sobida, ning koostab esmase tegevuskava.
Vestlustes juhtidega tulevad tehisintellekti kasudest rääkides iga kord jutuks tehisintellektiga seotud ohud. Kõige suurem oht, mida tajutakse, on eksistentsiaalne oht. Kui tehisintellekt on piisavalt võimas, kas siis inimest üldse vaja on! Siiani on uued masinad inimese tööd pigem lihtsamaks ja elujärge paremaks teinud. Selleks, et see ka tulevikus nii oleks, peame veenduma, et meie teenuseid…