Kui kasutad ChatGPT-d ja mõtled, mille jaoks võiks eelseadistatud GPT kasulik olla, siis järgnev on üks näide, mis peaks kõnetama iga juhti. Oled juba arvuti kaant kinni lükkamas õnnetundega, et täna õnnestub perega aega veeta, kui müüügijuht saadab „väga olulise ja pakilise lepingu“, millele on veel täna allkirja vaja või muidu… Allkirja panemine nõuab tavapärast…
Kui oled ChatGPT kasutaja, siis oled ehk märganud, et mudelite nimed ja valikud võivad vahel üsna segadusse ajada. GPT-3.5, GPT-4, GPT-4o, o3, o4-mini, GPT-4.5… Kas mudel 4 on parem kui mudel 3? Mida see kõik tähendab ja millist mudelit peaksid sina kasutama? OpenAI on hiljuti selgitanud mudelite erinevusi ning toonud välja juhised, mille järgi valida…
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas on iga minut väärtuslik. Kliendile võib olla iga viivitatud hetk saamata jäänud tulu. Teenuse pakkujale on iga viivitatud hetk personalikulu, millele ei ole vastukaaluks kliendile loodud väärtust. Seejuures kulutavad paljud ettevõtted märkimisväärse osa oma teenindus- ja tugiosakondade ressursist korduvatele rutiinsetele päringutele. Paljudele on tuttav olukord, kus töötajad ootavad järjekorras abi, samal…
Kliendid ootavad kõrgetasemelist ja personaalset teenindust. Olgu suhtluskanaliks chat, e-post, telefon või sotsiaalmeedia – kliendid ootavad, et ettevõte tunneks neid, mõistaks nende ajalugu ja vajadusi ning pakuks asjakohaseid lahendusi. Selle ootuse täitmine skaleeritaval viisil on raske. Traditsioonilised klienditeeninduse lahendused (näiteks skriptipõhised chatbotid või üldised KKK teadmistebaasi vastused) kipuvad andma igale kliendile ühesuguse, standardiseeritud vastuse. See…
OpenAI tutvustas hiljuti oma uut GPT-4.1 mudelite perekonda, mis peaks asendama kõige populaarsema ja pikaealisema mudeli GPT-4o. Mida uus AI mudel endaga kaasa toob ja miks on ettevõtetel oluline olla nende arengutega kursis? Muutuse kiiruse kasv AI areng on olnud viimasel ajal ülikiire. Kuigi AI süsteemide kasutaja ei pruugi arenguid märgata, sest õige vastus küsimusele…
Kasutades igapäevaselt AI teenuseid ning jälgides nende arengut, olin kindel, et see on vaid aja küsimus, millal AI teenused on Turingu testis piisavalt head. Open AI uusim mudel 4.5 on Turingu testis lausa parem kui inimene. Turingu testi idee pärineb inglise matemaatiku ja arvutiteadlase Alan Turingi töödest. Turing esitas mõtteeksperimendi, mida nimetatakse “imitatsioonimänguks”, kus inimene…
Turvalisus on läbiv teema iga andmeid sisaldava lahenduse loomisel ja kuna tehisintellekti ülesanne on kiireid otsuseid langetada, on turvalisus AI lahendustes ehk isegi olulisem kui muidu. Seepärast peavad olema turvatud nii rakenduste komponentide omavaheline suhtlus, töötajate ligipääs AI tulemile ning loomulikult ka andmed, mida otsustamisel kasutatakse. Luues tehisintellekti lahendusi Microsofti teenuseid kasutades, on kõik komponendid…
DeepSeek on tehisintellekti maastikul tekitanud tõelise tormi. Oma sünteetilise mudeliga on nad tõestanud, et väiksemad, odavamad mudelid suudavad konkureerida suurte baasmudelitega. Kirjutasin LinkedINis, mida arvan Deepseekist. Siiani ei ole pidanud oma arvamust muutma: Iga teema vajab pikemat selgitamist. Kuigi OpenAI, Anthropic ja Google vihjavad pidevalt üldise tehisintellekti (AGI) tekkimisele, on tulevik ikkagi udune. Viimastes väljaütlemistes…
Aasta algus on ikka ennustuste tegemise aeg, kuigi eriti tänamatu sellises kiiresti muutuvas valdkonnas nagu tehisintellekt. Vahel on raske ennustada, mis juhtub järgmisel nädalal. Mõistlik on ennustada seda, mis kindla peale juhtub. Vahel ongi mõistlik astuda samm tagasi ja vaadata pragmaatiliselt, millega kindlasti saab arvestada. Arvutisüsteemid lähevad üha suuremaks ja keerukamaks, ent paradoksaalsel kombel tundub…
Tehisintellekti (AI) areng on toonud kaasa mitmeid uuendusi, mis võimaldavad ettevõtetel ja arendajatel luua intelligentseid rakendusi ning parandada äriprotsesse. Internet on täis näiteid, kuidas turundus ja müük saavad ChatGPT kasutamisega oma töö teha senisest oluliselt lihtsamaks. Teistes ettevõtte protsessides ei pruugi lihtsast küsimuste ja vastuste esitamisest kasu olla. Paljudel juhtudel on kasulik selline töövoog, kus…