AI on ootamises müügimehest tõhusam

AI on inimesest tõhusam kuid inimene on paindlikum

Müügimehed, kes aktiivselt ootavad klientide kirju ja kõnesid, on sageli juhtidel hambus. Vähene initsiatiiv ja passiivsus kliendisuhete arendamisel ei kaunista ühtegi müügiinimest. Siiski on ettevõtted sunnitud palkama passiivseid müüjaid, et tasandada kõikuvat nõudlust. Ja isegi parim müüja vajab ühe kliendiga tegelemiselt teisega tegelemiseks ümberlülitamise aega.

Me näeme sageli kriitilise intsidendiga tegelenud spetsialisti pealt, et samal päeval ta enam ühegi sisulise teemaga tegeleda ei suuda. Samasugust stressi võivad läbi elada müügi-inimesed näidates üles initsiatiivi kliendipoolses suhtluses. Niisamuti on müüjatel raske maha raputada kliendi keeldumisega seotud lööki enesehinnangule. Kõigile nendele olukordadele võib AI integreerimine tööprotsessi pakkuda leevendust.

AI võimekused

Kirjade sorteerimine kliendi soovi alusel. Keelemudelid on väga võimekad tuvastama kliendi soovi, on selleks sooviks siis pakkumise küsimine, toote tellimine, tugiteenuse küsimine või teenuse kvaliteedi peale kaebamine. Vastavalt kirja sisusele suudab AI suunata kirja õigesse töövoogu põhjustamata streessi inimesele, kes vastavas töövoos ei osale. Sageli on ettevõtetes päringute teema otsustamise kohustus kõige pädevamal inimesel kuigi AI saaks sellega põgusa juhendamisega suurepäraselt hakkama.

Vaata, kuidas AI vastaks kliendi kaebusele, mis algab sõnadega:

Ma olen täiesti šokeeritud ja ärritunud teie tehnilise lahenduse kvaliteedi üle! See on naeruväärne, et me oleme jälle samade probleemidega, mida olete korduvalt lubanud lahendada! Kui teie teenus töötaks poolelgi määral nii, nagu te reklaamite, siis ma ei raiskaks oma väärtuslikku aega selliste kirjade kirjutamisele.
https://chatgpt.com/share/9a45330d-0bc8-4729-8762-76fe24ff0b66

Kiire ümberlülitumine ühelt ülesandelt teisele on arvutite pärusmaa. Inimesel võib ühelt kliendipäringult teisele ümberlülitumine aega võtta kohvipausi ja veel natuke. AI suudab loetud sekunditega päringu ära hinnata, kokku koguda vastamiseks vajaliku info ning ka vastuse kokku panna. Kuna aastatepikkust kogemust ei pruugi olla võimalik arvutile üle anda, jääb vastuse valideerimine ikka inimesele. Võimaliku vastusega rikastatud päring lühendab kordades ümberlülitamise aega ja info kogumiseks vajalikku pingutust.

Kiire info kogumine Info kogumisel ja töötlemisel on arvuti alati olnud inimesest kiirem. Arutlemisel ja infost aru saamisel on arvuti sageli hätta jäänud. Suurte keelemudelite abil on arvuti nüüd inimesest kiirem ja tõhusam ka teksti analüüsimisel, arutlemisel ja info kokku võtmisel. Konteksti loomine on iniimesel arvuti kogutud, analüüsitud ja kokku võetud info abil lihtsam ja kiirem.

Alati valmis töövoomootor ei vaja puhkust ja suurema koormuse korral saab pilveteenusest jõudlust kiiresti juurde hankida. AI-ga rikastatud töövood suudavad seepärast pakkuda ühtlasemat teenuse kvaliteeti sõltumata nädalapäevast ja kellaajast.

Võidab esimene! Müügis teise ja kolmanda koha eest medaleid ja punkte ei anta. Seepärast on oluline pakkuda kliendile lahendus võimalikult lähedal hetkele, mil tal tekkis vajadus teie toote või lahenduse järele. Me kõik teame, et aeg on raha. Boston Conulting Group nimetab kiirusega konkurentsieeliise saavutamise fenomeni fraasiga “time compression”. Konkurentsis võidab see, kes suudab samas ajaühikus teha rohkem. Kui klient saab müügilt vastuse tundide asemel minutitega toimub müügitehing kiiremini, samas ajaühikus teenindatakse rohkem kliente, lao käibe kiirus tõuseb ning tehingu kogukulu läheb alla.


AI ei asenda inimesi täielikult, kuid võib olla asendamatu abimees rutiinsete ülesannete lahendamisel, töövoogude optimeerimisel ja kiirel klienditeenindusel, võimaldades müügimeestel keskenduda keerukamatele ja loovust nõudvatele ülesannetele.


Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga


Liitu Mentosteeri uudiskirjaga

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Name